حقایق سرمایه گذاری در املاک ترکیه

اخبار ایران و جهان ، پورتال تفریحی و سرگرمی

حقایق سرمایه گذاری در املاک ترکیه

۲۷ بازديد

افزایش تقاضا برای املاک و مستغلات، که با افزایش تعداد پیشرفتهای ساختوساز تقویت میشود، استانداردهای کیفیت در سطح جهانی را ایجاد میکند. عوامل متعددی بر تعداد فروش ملک در ترکیه در هر سال تأثیر می گذارد. میانگین قیمت در سراسر ترکیه 399 یورو برای هر متر مربع تعیین شده است که کاهش 3.8 درصدی نسبت به سال گذشته مشاهده شده است. 1. انجام تحقیق: بازار املاک و مستغلات ترکیه به سرعت در حال گسترش است. لازم به ذکر است که زمانی که سپرده گذاری انجام گرفت نمی توانید به مدت ۳ سال سپرده خود را از بانک خارج نمایید. برای اطلاعات بیشتر و گزینه های پرداخت می توانید با شهرداری محلی خود تماس بگیرید. در کدام از مناطق که اقدام به خرید ملک در آنکارا نمایید، با افراد مفید، موثر و دوستانه ملاقات خواهید کرد. در ادامه برخی از انواع راههایی که میتوان با آن به سرمایه گذاری در ترکیه رسید، را ذکر کردهایم.

شرایط و ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه برای ایرانیان آنقدر ساده است که برخی از افراد میگویند که خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون تومان هم ممکن است. اگر بخواهیم اول از همه استانبول را مورد بررسی قرار دهیم باید از پایتخت بودن آن در امپراتوری عثمانی یعنی (بیزانس) بگوییم ، حتی اگر این شهر دیگر پایتخت نباشد اما همچنان پر سر و صدا ترین کلان شهر ترکیه و پر رفت و آمد ترین شهر این کشور است که 14 میلیون نفر جمعیت دارد. به عنوان مثال، اگر شما مایل به خرید ملک استانبول باشید، ابتدا باید به این شهر سفر کرده و در بنگاه ملک مورد نظر خود را بیابید. توجه داشته باشید که در برخی مواقع افراد به سبب عدم اطلاعات کافی از نحوه و قوانین خرید ملک در ترکیه سرمایه خود را از دست دادهاند و علاوه بر این دچار محدودیتهای زیادی در این زمینه شدهاند. نمایندگان با سابقه طولانی در بازار به احتمال زیاد قابل اعتماد هستند. با وجود اینکه بنگاههای املاک دیگری نیز وجود دارند، اما وقتی صحبت از سرمایهگذاری در املاک با کمک یک نماینده معتبر و قابل اعتماد به میان میآید، املاک و مستغلات را می توان با Realty Group با خیال راحت و آسان خریداری کرد.

میانگین قیمت یک ملک ویلایی در بدروم ترکیه 600,000 دلار آمریکا است. قیمت آپارتمان بین 33,000 تا 652,000 دلار آمریکا متغیر است. قیمت ویلا از 55,000 دلار آمریکا شروع شده و تا 725,000 دلار آمریکا می رسد. مثلا با مبلغی معادل 60 هزار دلار آمریکا می توان در این کشور ملک خریداری کرد. مجتمع های مسکونی با راحتی یک هتل ساخته شده اند و خدمات دربان، خانه داری، تناسب اندام و شستشوی ماشین را ارائه می دهند. خرید ملک در کشوری دیگر یک تصمیم مهم در سبک زندگی و سرمایه گذاری است و خوشبختانه در ترکیه فرآیندی نسبتا ساده است. با اضافه شدن مزیت تبدیل ارز، خارجی ها می توانند از هزینه های پایین زندگی در ترکیه برخوردار شوند. به طور کلی یک خانواده با داشتن حداقل ۵۰۰۰ لیر در ماه قادر خواهند بود تا زندگی مناسبی در این شهر داشته باشند. دولت ترکیه یک چشم انداز بحث برانگیز برای بهبود بخش های مختلف از جمله تجارت، اقتصاد، سیاست خارجی، گردشگری، املاک، صنعت انرژی و غیره مطرح کرده است. چشم انداز املاک: یکی دیگر از عوامل مهمی که بر قیمت ملک در ترکیه تأثیر می گذارد، چشم انداز ملک است.

در حالی که ملک با منظره دریا با ارزش ترین است، اما مناظر دیگر مانند چشم انداز سبز یا شهر پانورامیک تأثیر قابل توجهی بر قیمت گذاری دارند. استانبول ، بزرگترین شهر ترکیه و اروپا، فرصت های سرمایه گذاری پردرآمدی با پتانسیل بازگشت بالا با پروژه های بزرگ مانند کانال استانبول، تونل اوراسیا و فرودگاه استانبول را ارائه می دهد. استانبول با 23169 فروش ملک به خارجی ها در سال 2021 رتبه اول را دارد. میانگین قیمت فروش هر متر مربع در موغلا 746 یورو و دوره بازگشت سرمایه گذاری در املاک 24 سال است. یکی دیگر از راه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه، خرید ملک است. سرمایه گذاران ایرانی که در کشورهای خارجی به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس سرمایه گذاری کرده بودند به خصوص در کشورهای حوزه خلیج فارس و امارات متحده عربی به دلیل خروج آمریکا از برجام با مشکلات عدیده ای روبه رو شدند به مانند بسته شدن حسابهایشان، توقیف اموالشان و . در این نوع پروژه ها نیز خریدار مبلغی را به عنوان بیعانه به شرکت سازنده تحویل می دهد. شرایط ایجاد مشاغل و انتقال سهام همانند شرایطی است که برای سرمایه گذاران محلی اعمال می شود و می توانند هر نوع شرکت مجاز در قانون تجارت ترکیه (TCC) را تاسیس کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.