با پاسپورت ترکیه به هر کشوری که میخواهید سفر کنید!

اخبار ایران و جهان ، پورتال تفریحی و سرگرمی

با پاسپورت ترکیه به هر کشوری که میخواهید سفر کنید!

۲۳ بازديد

در میان همسایگان ایران، ترکیه معتبرترین پاسپورت را دارد. پاسپورت این کشور مزایای خود را دارد. بسیاری از مردم مایل به دریافت این پاسپورت هستند. اخذ پاسپورت ترکیه در چارچوب این کشور عضو بسیاری از قراردادهای قدرتمند جهانی از جمله گروه 20 (شامل 20 قدرت برتر اقتصادی جهان)، پیمان ناتو و سازمان تجارت جهانی از نظر ایجاد است. اعتماد برای بهره مندی از مزایای طلا سرمایه گذاری و تجارت در ترکیه می تواند پشتوانه ای قوی و قابل اعتماد برای رهبری این رشته ها باشد.

انواع پاسپورت های ترکیه به چهار دسته تقسیم می شوند که هر کدام مربوط به دسته خاصی از افراد می باشد. جالب است بدانید ترک یا مهاجرت به ترکیه برای اقامت دائم یکی از آرزوهای مردم و ساکنان کشورهای مختلف است که برای داشتن زندگی بهتر، درآمد مناسب، زندگی پر ثواب، زندگی بدون دغدغه و آرامش انجام می شود. .

دارندگان پاسپورت ترکیه می توانند بدون ویزا به بیش از 100 کشور جهان سفر کنند. پاسپورت ترکیه همچنین اجازه ورود به 42 کشور را با ویزا در بدو ورود می دهد. ویزا در بدو ورود به فرودگاه بدون درخواست قبلی صادر می شود. دارندگان پاسپورت ترکیه همچنین می توانند با مجوز الکترونیکی یا ویزای آنلاین (eVisa) به 7 کشور (گابن، کنیا، مکزیک، میانمار، سریلانکا) سفر کنند.

برای اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه راه های زیادی وجود دارد که از جمله آنها می توان به ازدواج با شهروند ترکیه و اقامت در این کشور برای مدت معین، اخذ اقامت و اقامت در این کشور برای مدت معین و روش سرمایه گذاری اشاره کرد. با این حال امروزه محبوب ترین گزینه اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور است.

اگر پاسپورت ترکیه را از طریق سرمایه گذاری دریافت کنید، می توانید از مزایای یک شهروند ترکیه استفاده کنید.حتی شرایط زندگی شما بهتر از اکثر شهروندان ترکیه خواهد بود. زیرا هنگام گرفتن ویزای یک کشور مشکل اصلی این است که فردی که ویزا را دریافت می کند پس از ورود به کشور مقصد برنمی گردد و این برای فردی که حداقل 400000 دلار سرمایه گذاری کرده است کمتر است که می تواند ارزان باشد. ثابت شده است.

از مزایای پاسپورت ترکیه می توان به اخذ شهروندی ترکیه، اخذ شماره مالیاتی، خدمات بیمه درمانی و افتتاح حساب بانکی بین المللی اشاره کرد. می توانید در ترکیه خانه اقساطی بخرید و اقامت ترکیه بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.